ایالت های آمریکا(سیاسی)
 
 

تعداد بازدید از این مطلب: 840
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


آیا از وبلاگ راضی هستید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 266
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 6
باردید دیروز : 19
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 2635
بازدید سال : 6187
بازدید کلی : 68820

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حامیان سید علی خامنه ایو آدرس iraneslami.m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمدحیدرزاده
تاریخ : 18 / 11 / 1391
نظرات

ایالت های آمریکا (سیاسی)

 

جام بین الملل" شبکه "راشاتودی" در خبری گفت: کویت یکی از کشورهای حاشیه خلیج است که مردم آن به دنبال به دست آوردن قانون طبیعی دموکراسی و آزادی هستند.

مخالفان حکومت کویت سالیانی است که از طریق شبکه های اجتماعی همانند "توئیتر" مشغول فعالیت بوده اند و در چند روز گذشته با حضور در خیابان ها اعتراض خود را علنا اعلام داشته اند که با سرکوب مواجه شده اند.

"اریک دریتستر" تحلیلگر مسائل بین المللی از نیویورک در گفت وگو با شبکه "راشاتودی" عنوان کرد: کویت یکی از کشورهای مستعمره مدرن و یکی از بخش های حکومت امپریالی ایالات متحده در کنار عربستان سعودی، قطر، بحرین و تعدادی دیگر از کشورهای منطقه به شمار می رود.

وی گفت: طبیعی است که مردم این کشور نمی توانند تحمل کنند که خط کشورشان از جای دیگری همچون واشنگتن، لندن و یا مکان های دیگر تعیین شود و اگر شما هم به عنوان یک انسان در کویت زندگی می کردید واز چیزی که با نام روابط بین المللی از آن سخن می گویند را می دیدید در برابر رژیم حاکم قرار می گرفتید و به دنبال ایجاد حکومتی دموکراتیک برمی آمدید تا منافعتان درمنطقه پایدار بماند نه اینکه سرفصلی برای برنامه های ایالات متحده باشید.

مردم کویت می بینند که در جاهای دیگر برای به دست آوردن این دموکراسی قیام صورت گرفته است و تبعات آن که برخورد و سرکوب نیروهای امنیتی باشد را نیز مشاهده کرده اند و با این حال بیرون آمده اند تا در مقابل این سیستم امپریالی مقابله نمایند. وی گفت: حکومت می داند که در یک دستش همراهی مثبت کشورهای غربی است و با دست دیگرش هم می تواند مردم را سرکوب نماید.

 
 
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام ممنونم از انتخاب و بازدید شما. گتوند شهر دین،دانش،دلیری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود